Hej på er!

Jag vill börja med att be om ursäkt för den glesa uppdateringen av bloggen på den senaste tiden. De två senaste veckorna har vi haft ett fullspäckat skolschema med mycket slutprov och redovisningar, men så snart det lugnar ner sig en aning i skolan igen har vi möjlighet att börja blogga som vanligt.

Jag ville också passa på att tipsa alla som är intresserade av hudvårdsprodukter om det populära märket Burt's Bees från USA. Det som gör märket så populärt att alla deras produkter och även deras förpackningar är mellan 98-100% miljövänliga. Produkterna är självklart heller inte djurtestade och alla förpackningar är återvinningsbara.
Jag själv är ett stort fan av Burt's Bees produkter och köper alltid med mig stora lager hem när jag har varit i USA, -där produkterna säljs i varje skönhetsaffär och apotek.
Närmare naturen och mer miljövänligt än Burt's Bees produkter går inte att hitta och jag rekommenderar er starkt att pröva på någon av deras goda lotions eller härliga duschtvålar. (Det finns även aftershave och krämer för män!)

Besök Burt's Bees egna hemsida där det finns mer förklaringar om hur de värnar om miljön och hur deras produkter är gjorda; http://www.burtsbees.com/

På den svenska hemsidan eleven går det att köpa den populära hudvårdsserien; http://www.eleven.se/



Ha en trevlig dag i vårsolen!

/H.

image63image65image64
Bilder lånade från Burt's Bees egna hemsida.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Synd att deras produkter inte finns i Sverige, men som sagt, man kan ju köpa via hemsidan.

2008-05-16 @ 13:42:21
Postat av: Lotta

Synd att deras produkter inte finns i Sverige, men som sagt, man kan ju köpa via hemsidan.

2008-05-16 @ 13:42:50
Postat av: carro

hallo hallo där =) nu är jag tillbaka, har varit så himla mkt den senaste månaden. Blev sjuk i Indien och sen har vi gjort en massa så inget bloggande =) Hoppas allt är bra här, kram!

2008-06-02 @ 02:48:45
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Alicia

Hej!



Vi säljer Burt's Bees Body Butter i vår web-shop här i Sverige. Hitta oss på: www.americantrends.se

2008-07-06 @ 19:45:50
URL: http://www.americantrends.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0